2011. szeptember 18., vasárnap

!!!

Sziasztok!
Most telt be, az a bizonyos pohár. Miért CSAK 3 komment? Miért van az, hogy én megírom, fordítok időt arra, hogy szórakoztassalak titeket, erre jóformán semmit nem kapok?! (akinek nem inge ne vegye magára!) Én nem csináltam azt, hogy legyen komihatár, mert tudom, hogy bosszantó dolog. Azt hittem, hogy azzal, hogy ennyiben jó leszek veletek, és hozom minden héten az egy frisst, azért kaphatok annyit, hogy aki elolvassa, legalább hagy egy kis nyomot maga után.
Az előző blogomban volt, hogy 35 kommentet is kaptam. Ők miért tudtak írni nekem, és ti miért nem?
Van 16 rendszeres olvasóm, abból hárman írnak nekem.
Vegyétek már észre magatokat! Nem azért kérem a véleményt, hogy nekem legyen min szórakozni, hanem azért, hogy fejlődjek. Ha írtok visszajelzést, hogy tetszett-e vagy sem, azzal segítetek engem, hogy minél jobb fejezetet írjak, és magatoknak is jót tesztek, mert ha én jobban írok, ti jobban élvezitek az olvasást.
Egy írónak az a legfontosabb, hogy kapjon visszajelzést! Anélkül soha nem lesz igazán jó.
Én maximalista vagyok az írást terén, és azért vagyok olyan író, amilyen most mert egy ember minden fejezetemről elmondta a véleményét mindenféle kertelés nélkül. Nem tudta, hogy én írom őket, én csak kérdeztem tőle, hogy szerinted ez milyen volt? És ő elmondta nekem. Kemény szavakat kaptam, de az tett olyanná amilyen most vagyok. Az ő segítségével fejlődtem. Erre kérlek titeket is. Mondjátok el a véleményeteket.

Körülbelül egy hete azt mondtam Amy-nek, hogy ennek a három embernek e-mailban fogom elküldeni a frisst, a többiek pedig nem érdekelnek. Ha én annyit nem kapok tőlük, hogy két sort idebiggyesszenek, akkor ők sem kapnak tőlem semmit. De végül csak csak rádumált, hogy tegyem ide a fejezetet.
Ismét csalódnom kellett. 3 komment.

A döntésem a következő:
Még két fejezetet felteszek ide, és megnézem hogy ezután a bejegyzés után hányan fognak írni véleményt a két fejezet alá. Ha javult, mert sokkal több mint 3, akkor ide fogom felpakolni a továbbiakban is a fejezetet, de ha nem javul, akkor lehet választani:
1. Meghívóssá teszem a blogot, és csak az általam kiválasztott emberek olvashatnak majd.
2. E-mailben küldöm a fejezetet a 3 állandó komizómnak.

Várom a véleményeket. A döntés jogát megkaptátok. Remélem élni fogtok vele.
M.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jaj, tudod Szivi, hogy imádlak! :)
    Tudom, mit érzel, de fel a fejjel! Reméljük, hogy írni fognak!
    Szeri, puszi!

    VálaszTörlés
  2. Kedveském!
    Ne húzd fel magad!!! Mindíg várom a frisst, mert szerintem határozottan tehetséges vagy!!!!
    Tudod, mikor elkezdtem a blogolást, hónapokig felém sem nézett senki... az egyik blogot, ami kortárs tánccal foglalkozott be is szüntettem, mert 0 azaz null volt a látogatottsága... túl nagy a net... a látogatók meg elkurvulnak.
    Mindenesetre én kitartok és várom az újabb jelentkezésedet!!!
    Pussz:
    Kata

    VálaszTörlés
  3. hát most így rendesen befostam:O
    merhogy én is hibás vagyok.
    és(bár lehet,hogy ezzel csak magamnak teszek rosszat)DE IGAZAD VAN.
    mostantól majd összekapom magam,és JÓÓ HOSSZÚÚ komit fogok írni,és leírom a negatív dolgokat is.
    (remélem,hogy mások is ezt fogják tenni,mert nagyon kár lenne ezért a történetért.)

    VálaszTörlés
  4. Drága szívem!

    Teljes mértékben megértelek. Hiszen átérezve, vagy belegondolni magamat a te helyedbe, hogy te hétről hétre hozod nekünk a frisst, az mellett hogy éled a magán életedet, sokan annyira lusták vagy hadd ne mondjak csúnyát.... nem képesek arra, hogy írjanak egy pár sor véleményt, hogy tetszett, vagy k*rva szar lett a feji... upsz... bocsi.... mégis csúnyán mondtam.... de ez van, ha felborul az idegrendszerem.
    S épp megakartam már jegyezni, hogy egy kicsit fura, az hogy az RS töridhez mennyien komiztak... ehhez meg nem. De olvasóid már mint r.o. az vannak. De akkor hol vannak a vélemények?
    Nos, most nem azért mert én kivétel vagyok vagy valami.... de én mint mondtam, is ha tudok és tetszik a törid, akkor meg is írom a véleményem... még akkor is, ha egy vagy két soros...
    S azt is mondtam, hogy te teljesen más világba röpítesz engem, az újabb és újabb fejezeteiddel... és magával a törivel is.
    Bevallom, kevés azon törik egyike mely más szereplők a főszereplők, amely elnyeri a tetszését, és a kíváncsiságát. De ez nagyon is köztük van... Azaz, én nekem tetszik hogy más a szereplő, s nem a megszokottak. Másak a fordulatok, és nem a megszokottak.
    Úgyhogy, én nagyon de nagyon imádom ezt a töridet is, mint az RSt
    Lehet, hogy most hülyén fog hangzani... vagy bármi egyéb... de igazat megszólva ez a törid sokkal, de sokkal jobban tetszik. :-)
    Team Linkin Park!!!

    Úgyhogy hajrá.... kívánom, hogy legyen még pár komi az eddigiekhez képest. :-)

    Pusszantás
    Dóry

    VálaszTörlés
  5. Szia May!
    Teljesen igazad van, sajnos én is azok közé tartozom, akik sokszor lusták komit írni, de megígérem, hogy ezentúl összeszedem magam, de szeretném továbbolvasni a töridet, mert nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés