2011. szeptember 28., szerda

...

Sziasztok!
Nem épp egy örömteli hírrel jövök. Törlöm a szerdai frisselést. Igyekszem minden héten egyet hozni, de most nehéz időim vannak, és szeretném ha megértenétek. Hétköznap este fél hétre érek haza, utána eszek, tusolok, agyilag nulla vagyok, tanulni nem tanulok, hanem megyek aludni, mert azonnal kómába esem, majd hajnalban kelek, hogy megtanuljak. Szóval azt hiszem ezen ti is érzékelitek, hogy ez így kurvára sok és nehéz nekem. Mellette élni nem nagyon tudok, nem még fejezetezni. Szóval. Szerintem hétvégénként fogom mostantól felpakolászni, ha itthon leszek, és lesz időm írni. Szerencsére még egy hete megírtam az új történetemhez a frisst, így azt most felteszem. Minden héten lesz friss, ha nem ezen, akkor a másik blogomon, de fejezet nélkül nem hagylak titeket! Ezt garantálom. Ezt még megpróbálom megcsinálni, szóval nagyon sajnálom.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Teljesen megértelek, elég szörnyen hangzik. :(
    Nekem bőven elég annyi, hogy nem hagyod abba ennek a történetnek az írását. Sajnálom, hogy ilyen zsúfolt programod van. Nagyon örülök a frissítéseknek, de az fontosabb, hogy ne készülj ki idegileg, és rendesen ki pihend magad! :)

    VálaszTörlés
  2. Sírni fogok! Hiányzik Chester. Mármint érted... DE tudom, hogy mi van veled, és szeretném ha tudnád, hogy rám számíthatsz, ha bármi kell... De hiszen ezt amúgy is tudod, ugye?! :)
    Luvya!

    VálaszTörlés
  3. hát igen,sajnálom,hogy nem lesz olyan gyakran friss,de megértem,hiszem rengeteg dolgod lehet.

    VálaszTörlés
  4. Neked Babám, a suli a legfontosabb most! Írni meg nem lehet izzadságszagúan!
    Légy jó, és vigyázz magadra!

    VálaszTörlés