2011. október 19., szerda

13. Sokk




„Amikor azt hiszed, hogy rendbe jött az életed, és boldog vagy, ne higgy a lelkednek, mert az élet nem hazudtolja meg önmagát. Mindig hátba fog támadni akkor, amikor a legkevésbé sem számítasz rá!”

13. fejezet

Az elkövetkezendő napok furcsán gyorsan, és jól teltek. Minden nap eljött értem Chester a munkahelyemre, hazamentünk, vacsorázunk, néha ha volt fölösleges energiánk – ami Chesternek mindig van – azt le kellett vezetnünk valahogyan… aztán pedig elmentünk Bradhez.

 Imádtam az ilyen kis találkozókat, mert egyre jobban megszerettem a bandatagokat, egyre jobban kijöttem mindenkivel, és ez hihetetlen volt számomra. Nem a hírnév miatt, hanem azért, mert feltétel nélkül elfogadtak, főleg Brad. Benne lelki társra leltem. Egy kivétel azért mindig van, jelen esetben ez Mike.

 Továbbra sem folytatott velem beszélgetést, soha nem kezdeményezett, csak akkor válaszolt, ha nagyon muszáj volt. Mindenki mással jófej volt, kivéve velem. Minden este figyeltem őt, és végül arra a következtetésre jutottam, hogy nem is rám haragszik, hanem Chesterre. Ezt a Cheznek irányzott szúrós tekintetek igazolták. Az sem az a fajta volt, hogy: ’Minek hoztad őt ide?!’ Hanem valami egészen más. Éreztem, hogy velem kapcsolatos, és, hogy rám nem haragszik. Talán ha nem Ches barátnőjeként jövök ide, akkor másképp viszonyulna hozzám, talán nem látna okot arra, hogy távol tartsa magát tőlem. Bár ezek csak feltételezések voltak az én oldalamról, mégis úgy éreztem, hogy van valami igazságalapja, és ez bosszantott. Arról már nem is beszélve, hogy ha megkérdeztem erről a páromat, az mindig hárított. Biztos vagyok benne, hogy Mike már kikelt magából neki, és leosztotta a lapjait, csak épp én vagyok az, aki mindenből ki van hagyva.

Ezért is történt, hogy elhatároztam magam. Amint visszajönnek a koncertről, abban a pillanatban sarokba fogom szorítani Mikeot, kivallatom, utána pedig Chestert Talindáról. A tervem készen volt, folyton ismételgettem magamban, hogy mit fogok mondani, minden eshetőségre felkészültem, és vártam. Sajnos a reptérre nem tudtam kikísérni őket, ugyanis a főnök nem engedte, hogy néhány órát ne legyek bent, mert rengeteg beteget hoztak. Tiszta ideg voltam. Ott akartam lenni mellette, elbúcsúzni tőle, erre nem tehettem. Már lassan saját magamtól másztam a falra, mert állandóan azon rágódtam, hogy vajon ebben a pillanatban vajon mit csinálhat, vajon nem történt-e vele valami baj. Ilyenkor mindig megmosolyogtam magam. Már Brad is mondta, hogy olyan mintha már több éve együtt lennénk. Bevallom, gyakran pontosan így viselkedtünk.

 Szerettem őt, de nem mondtam ki, ahogyan ő sem. Lehet, hogy régi módi vagyok, amiért azt vallom, hogy a fiú kezdeményez, a lány pedig válaszol rá, hogy a fiú mondja ki először, hogy szeret, de ez vagyok én, és így tartom helyesnek. Az idők során sajnos változott ez a nézet az emberek nagytöbbségében, de én úgy gondoltam, hogy érdemes hű maradni bizonyos hagyományokhoz, hiszen azért vagyunk nők, hogy a női feladatokat hajtsuk végre, nem pedig azért, hogy a férfiakét is magunkra vállaljuk. Ez így helyes.

Általában ő hívott, mert nem akartam, hogy rosszkor keressem, de akkor is csak egy két percet beszéltünk, hogy legalább halljuk egymás hangját. Bevallom nagyon furcsa, és rossz volt, hogy nem lehetett mellettem. Bár a napok teltek, nekem mégis pokolian hiányzott. Megszoktam már, hogy minden napot együtt töltünk, hogy annyit vagyunk egymás társaságában, amennyit csak lehet, és most mégsincs itt velem. Ilyenkor folyton azt hajtogattam magamnak, hogy nyugi, minden rendben van, mindjárt visszajön.

 Visszatértem a jelenbe, sóhajtottam egy nagyot, majd lementem az ebédlőbe. Hamburgert választottam. Nagy elkeseredésemben, még csak ahhoz sem volt kedvem, hogy vigyázzak az alakomra, vagy, hogy legalább egészségesen egyek. Ezt mindig letudom annyival magamban, hogy: Ennyi kell! Elfér rajtad, nyugi meg sem fog látszani. Különben is, kit érdekel, ha egyszer finom?! Leültem egy félreeső asztalhoz, és falatozni kezdtem. Szépen lassan kiélvezve az ízeket teleettem magam, majd miközben az üdítőmet fogyasztottam el, egy magazint kezdtem olvasni.

Fel sem tűnt, hogy milyen címszöveg van feltüntetve a címlapon, s talán ezért ért akkora meglepetésként az, amit a hatodik oldalon találtam. Ott virított rólunk egy kép, amikor elmentünk az autó-kiállításra, és miután kijöttünk megöleltem, és úgy mondtam neki köszönetet. Amikor engem ért a felismerés, hogy igen, szeretem őt, minden percem vele akarom tölteni, mindent tudni szeretnék róla. Alatta volt egy nem túl hosszú szöveg. El akartam olvasni, de nem mertem. Vacilláltam. Képtelen voltam eldönteni, hogy tudni akarom-e mit írnak, vagy sem, végül úgy éreztem, hogy el kell olvasnom.

A minap, néhány szemfüles fotósnak sikerült lencsevégre kapni Chester Bennington, a Linkin Park egyik frontemberének, és Lillian Johnson doktornőnek ölelkező párosát. Ez nem is lenne botrányos, ha nem tennénk fel magunkban a kérdést Talinda Benningtonról. Nincs információnk arról, hogy történt-e újabb válás Bennington életében, ami a megcsalás tényét bizonyítja. Egyelőre még csak ennyit sikerült megtudnunk, néhány biztos forrástól, de biztosak lehetnek benne, hogy ennyinél nem állunk meg, és kiderítjük az igazat!”

Azt hittem menten szívrohamot kapok. Ez a cikk kissé hanyatt vágott. Lesápadtam rögtön, így felrohantam az irodámba, hogy mielőbb összeszedjem a dolgaim, és hazamenjek betegségre hivatkozva. Ott azonban újabb nem várt esemény következett be.

A telefonom kijelzőjén egy borítékot láttam egy olyan számmal, amit nem ismertem. Megnyitottam.

„Látod? Ennyire kellettél neki. Én megcsaltam őt, és ezzel, hogy veled volt, csak vissza karta nekem adni, hogy én is szenvedjek egy kicsit. Remélem alaposan kiélvezted minden együtt töltött pillanatotokat a férjemmel, mert ez volt az utolsó. Talinda.”

Hát, ha eddig nem estem össze, most megtörtént.            

15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Azzal kell kezdenem, hogy: Oh My Fucking God!!!!!!!!! Baszki... Visítoztam végig! Végiiig! Oké, ebből nem lesz értelmes komi! Basszus... Nem térek magamhoz! De most komolyan. Épp topográfiázok, áh mondom megnézem, van-e valami. Hát azon nyomban eldobtam a térképeket meg mindent, hogy akkor most olvasok! És wáá... Bazz, annyira tetszett Mike! :D Mármint, hogy olyan távolságtartó. Úgy el tudom képzelni, ahogyan komoran, villámokat szóró szemekkel Chezre pillant. És még azt is imádom, hogy így ignorálja Lilt. Még ha nem is kedves tőle, de akkoris! És a cikk... Mondom omg. Szegény. És az SMS! :D :D :D Talindát én bírom, tudod, de annyira jóóó volt!!!!!! Nagyon! Bocs, de nem tudok mit mondani most... Totál kiütött ez a rész. És csak annyit mondhatok, hogy mégmégmégmégmég!!!!!!!!!!!!
    Luv ya!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát ez a fejezet igazán tartalmas volt, és a történet is haladt tovább.Basszus mikor megláttam a végén Talinda sms-ét csak kamilláztam hogy mi van??? :O Aztán, mikor felfogtam, elkapott egy fajta röhögőgörcs. x)
    Nem tudom megérteni, hogy hátha nem is zavarja Lil-t hogy,hát bizony ott van Chester felesége is, legalább megbeszélhette volna vele, hogy na mégis ez és ez a helyzet...
    Rendben, hogy már tervezte, hogy majd kérdőre vonja, de hát könyörgöm xDD
    Mike Lillel való távolságtartásán is jót nevettem... hiába nem vagyok egy együttérző típus. :D
    A lényeg, hogy nagyon tetszett, és remélem minél hamarabb kiderül mit szól ehhez Ches. :D

    VálaszTörlés
  3. Rövid, velős, ütős fejezet!
    Tudod, hogy az eseményeket nem kommentelem, csak élvezem a történetet, de ez nagyon-nagyon jól sikerült!!!
    ...ezért most kivételt teszek, remélem a kritika építő jellegű lesz, nem szeretnélek bántani- mert tartalak olyan tehetségesnek, hogy megosszam ezt Veled:
    -szóval egy felnőtt nő-márpedig aki túl van már egy váláson és pár év önfentartó léten, az felnőttnek mondható-, nem kezd úgy semmilyen kapcsolatba, hogy ne tisztázza a helyzetet. Persze, jó egy kalandba beleugrani, de akkor semmivel sem törődik senki, de a viszonyok ilyenkor is kimondva tisztázottak.
    Első olvasatra ez jutott már az elején is eszembe- motoszkált is a gondolat hogy szóvá teszem-,ahogy kezdtem megismerni az írásaidat,úgy éreztem most jött el az ideje hogy leírjam Neked.
    A Te döntésed, hogy mit kezdesz ezzel a kommenttel vagy a véleményemmel-akkor is imádom az írásaidat!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez nem igaz, amit Házisárkány írt! Egy nő mindig is nő marad, akármin is legyen túl. Tökéletesen jól megírta May eddig a történetet. Lili nem akarta saját magát sem lelombozni, hogy esetleg Talinda és Ches boldog házasságban élnek azzal, hogy rákérdez. Mert egy nő reménykedik. Mert bárki bármilyen kemény is legyen reménykedik! És Lil is reménykedett, egészen mostanáig. Én sem csináltam volna másként a dolgokat. Persze itt az is lényeges, hogy Chesterről van szó. Mármint egy olyanról, amilyet May megírt. Én sem kérdeztem volna semmit, pedig én is átéltem már ezt-azt.
    Ez nem támadás akart lenni ellened, csupán ha már vélményezünk és eszmét cserélünk, akkor legyen teljes a keret...

    VálaszTörlés
  5. Értelek, így tökéletes, beszéljük meg :o)

    VálaszTörlés
  6. Szia May!

    Szuper lett ez a fejezet. Hát nem irigylem Lilt, én is megdöbbentem volna nem kicsit, ha meglátom Talinda SMS-ét. Kíváncsi vagyok ezek után, hogy folytatod a történeted. Arra én is kíváncsi lennék már, miért viselkedik így Mike.
    Várom nagyon a folytatást:)

    VálaszTörlés
  7. Először is, szeretném megköszönni a kommenteket, nagyon jólestek :)

    Másodszor: Házisárkány, örülök, hogy elmondtad a véleményedet, azért is van a komi, hogy kritikázzatok, és úgy voltam vele, hogy megmagyarázom neked, hogy miért írtam úgy ahogy a történetet, de aztán olvastam Amy válaszát, és én sem írhattam volna le jobban. Pontosan ugyanezt akartam leírni, mert egy elvált nő, egy kapcsolatban fél. Fél, hogy olyannal találja szemben magát, ami romba döntheti a kis álomvilágát. Mindenki, aki valami rossz dolgon keresztülment egy kapcsolatban, a következő kapcsolatában azoktól fél. Éppen ezért reménykedik, bizakodik abban, hogy hátha mégsincs úgy ahogy ő azt gondolja, hátha ő a hülye. Ezért is írtam így, hogy sokáig tartson neki elhatároznia magát, hogy rákérdez mindenre. De itt jön az ironikus csattanó, hogy már késő. És nem is akármilyen késő. Mellesleg ha magamat képzelem a történetbe, vagy akármelyik másik nőt, szerintem mind egyetértenénk abban, hogy Chestert senki nem kezdené el faggatni, mert örülne, hogy vele lehet. Sőt, személy szerint abban reménykednék, hogy én vagyok számára az igazi, mellettem rátalált a valódi boldogságra. Egy nő mindig úgy gondolkodik, mintha álomvilágban élne.
    Ezzel nem megbántani akartalak, csupán kifejteni azt, ami alapján írtam. Ez az a helyzet, amikor a világnézetek ütköznek...

    VálaszTörlés
  8. Igen, ez a helyzet....:o) semmi gond... én leírtam az én gondolataimat és Te, Ti viszont...egyáltalán nem bántottál meg ... elvégre ti jobban ismeritek egymást.

    Bizony én csípőből rákérdeztem volna mindjárt az elején, mondjuk mikor kávézni hívta... mégha ez Chester is lett volna... na jó ha hajadon lennék akkor inkább Rob :o)
    akár mennyire álmodoznék is... azért senki nem akar lecsóba tenyerelni....

    VálaszTörlés
  9. Szia szívem!

    Basszus! Basszus! Basszus! Basszus!!!!!!! Mondom én, hogy hihetetlen vagy. És kurvára.... mindig olyanokra írod meg a fejiket, és a többit... hogy az embernek megáll az esze. Komolyan én dobok mindjárt egy hátra szajtót.. mert ez.. apám... nagyon ütős lett. Főleg a vége. Az az újság cikk.. Jesszus-Máriám! Nagyon, klasz volt. Annyira betaláltad, hogy remek.
    Végre megtudhattunk egy kis izelítőt, hogy mi is volt Ches és Talinda között.
    S most természetesen jössz az a kérdés, hogy akkor most Ches csak azért kezdett el Lilel összejönni, hogy ezzel visszavágjon a feleségének?
    Lehet, hogy van ebben valami igazság... Legalábbis gondolom én, hogy az elején így gondolta Ches, hogy akkor ezzel visszavág kedves feleségének... de azt is gondlom, hogy idővel egyre közelebb érezte magát Lilhez, sőt annyira hogy bele is szeretett. Még ha nem is vallotta még be eddig. Mert, ha komolyan csak szórakozott volna Lil-el, s ha csak így akart bosszút állni Talindán, akkor már rég dobta volna Lilt.

    Kíváncsian várom a folytatást. :)
    Pusszantás:Dóry

    VálaszTörlés
  10. Tény igen. May én én rettentően egyetértünk az ilyesmiben, és folyton kitaláljuk a másik gondolatait, meg befejezzük az elkezdett mondatokat a másik helyett. May személyében megtaláltam azt, aki megérti a gondolkodásomat ilyen téren, meg amúgy is. Én sem írtam volna jobban ezt a törit, sőt senki, mivel ez az "ő világa". És én ezt a világot szeretem. Pláne, ha a mi két világunk találkozik... Na azt még jobban imádom! :)

    VálaszTörlés
  11. Ohohohohoóóóóóóóóóóóó! Azt én is... főleg mikor leírva látom!!!!
    Mindenesetre érdekes az ilyen kapcsolatokat más szemszögből látni...

    VálaszTörlés
  12. Amy <3
    Tudod hogy nem vagyok sírós típus, de úgy veszem észre, hogy külön arra pályázol, hogy bömbölni kezdjek!!! <3<3

    VálaszTörlés
  13. Én kérek elnézést baby!!!! :D

    VálaszTörlés
  14. Szia
    Sikeresen elolvastam és hát beleszerettem totálisan... Nagyon tetszik az egész történet az első találkozás majd a többi az autó kiállítás az első találkozás bandával nagyon tetszik ahogy felépítetted az egészet. nagyon ügyes vagy:)
    Ez fejezet tömör volt és lényegre törő:)
    Mike és Lil kapcsolata nagyon érdekes és jót mosolyogtam rajta:)
    Én meg értem Lilt hogy nem akarta Chezt megkérdezni házasságáról hiszen egy nő mindig reménykedik és bizakodik:)
    nagyon várom a következőt)
    Puszi

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Nagyon jó lett, ügyes vagy!
    Azt hiszem, így most már kezdem megérteni Mike-ot, mármint biztosan ezért viselkedett Lilyvel úgy, ahogy. Vagyis leírtad, hogy feltűnt neki, hogy nem az ő irányába haragszik, inkább Chesterre.
    Most rendesen kibukhatott Lil, igazán sajnálom őt. :(
    Azt viszont furcsálltam, hogy pont most írt neki Talinda. Úgy értem, hogy pont akkor, amikor Ő már elolvasta. Ráadásul az az újság, nem is friss volt, nem?
    Nagyszerű volt a fejezet, nagyon várom a folytatást!
    Biztos, hogy ezek után hamarosan felbukkan a drága exférj is. :(

    VálaszTörlés